czwartek, 3 października 2013

Uradośnianie


Na początek kartki wykonane przez moje uczennice dla Panów Nauczycieli z okazji Dnia Chłopaka.
Starały się, ba, jedna poświęciła okładkę zeszytu (ten ładny papier w paski).



























Potem wyżyły się artystycznie w innej technice, rysując specjalnymi kredkami po koszulkach- te z kolei były prezentami dla naszych klasowych "orłów". Oto oni w pełnej krasie:


A ja... podpowiadałam, przyniosłam papierki, kwiatki, guziki..., a potem prasowałam koszulki (wg instrukcji obsługi kredek).

Co to jest szczęście? Innych uczynić szczęśliwymi. Co to jest radość? Innym sprawić radość. Wilhelm Keppler

2 komentarze:

Pawanna pisze...

Karteczki super! prawdziwie męskie:)świetny pomysł! koszulki malowane ręcznie, to jest dopiero prezent!Przyznam, że nie wiedziałam o takich kredkach co malują koszulki:) Dobrze wiedzieć na przyszłość:) Pozdrawiam , Ania

Marta Anita pisze...

Dziewczyny spisały się na medal! Kartki wyszły super. Oryginalny pomysł z tymi koszulkami, bardzo fajnie to wygląda :)