poniedziałek, 24 czerwca 2013

Małe duże radości

 Wreszcie, po wielu dniach tworzenia zawodowej papierologii, mogłam "wyżyć się" twórczo i to w czymś zupełnie dla mnie nowym. Stworzyłam pierwszy raz w życiu cukierkowe bukiety, które powędrują wraz z pewną uroczą sześciolatką na zakończenie przedszkola. 


Oprócz tego panie przedszkolanki otrzymają karteczki- jabłka...,


a pani dyrektor kartkową kredkę.
Natomiast ja mam nadzieję, że wywołają radość, mimo pożegnania pań z przedszkolakiem. 



Ciesz się małymi rzeczami, bo może któregoś dnia,
obejrzysz się za siebie i zdasz sobie sprawę, że były to rzeczy wielkie. Robert Brault

6 komentarzy:

Agnieszka M pisze...

Bukieciki rewelacyjne, a karteczki jako dodatki cudowne :D
Dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl i życzę powodzenia w losowaniu :)
Pozdrawiam
Agnieszka

mirosek pisze...

Słodziutki bukiecik :)

agajka pisze...

Agnieszko, bardzo dziękuję. :-))
Mirosku, dzięki, dzięki! :-))

Iza pisze...

Bukieciki śliczne, a kartki to uzupełniający uroczy dodatek!:)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap;)

Asia-majstruje pisze...

Piękne, niezwykle kolorowe, idealne na taką okazję!
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

Kasia Wojtasik pisze...

Bukiety to bym schrupałą :) Choć i nie wolno mi :(
A karteczki są tak radosne :)
Cieszę się, że znalazłam kolejną osobę lubiącą też quilling :)
Jeśli byś chciała dołączyć do grona Polskich quillingowiczek, daj znać :) Akurat teraz próbujemy takową swtorzyć po to, by móc rozwijać tę dziedzinę w naszym kraju.
Pozdrawiam
Kasia